Dagbok - Onsdagen den 14 december 2005


 
Jobbade som vanligt i dag. Anne-Mari opererade sin hand i dag, så hon blir sjukskriven resten av terminen, så Nadja vikarierar hos oss istället. Salwa är och arbetstränar hos oss också. I dag serverade vi blandade rätter från frysen. Inget speciellt hände på jobbet i dag, allt flöt på bara bra.

Hem direkt efter jobbet. Jenny åkte till stan en sväng efter skolan och kom hem vid fyratiden. Jimmy kom hem från skolan vid fyratiden. Vi tre åt middag då på en gång.

Sen så åkte vi alla tre iväg till Willys i Länna. I dag blev det sex plastkassar fulla för cirka 850:- kronor.



(Jag vet inte varför jag ser så sur ut… Tycker att det är riktigt roligt att storhandla mat på Willys när jag får både Jimmy och Jenny med mig som sällskap och hjälp!)

När vi kom hem igen så blev det uppackning av allting och sen blev det lite allmänt plockande, pulande, grejande och fixande med allt möjligt och omöjligt här hemma.

Och så småningom blev det förstås kökssoffan och datorn i knäet. Jimmy satt med sin bärbara i köket också. Jenny satt i sitt rum vid datorn. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han satte sig framför teven efter dusch och middag. Jag spelade Betapet mot Snurran. Tre matcher blev det i kväll, och det blev 2-1 till mig.


 

Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Du ser faktist lite sur ut, Men det var du iaf inte ;D Både du och Jimmy är riktigt knäppa ;D

2005-12-14 @ 21:57:14
Postat av: Bim

Hihihi! Tack! (Tror jag...)

2005-12-14 @ 21:59:00
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0