Dagbok - Söndagen den 4 december 2005


Gick och la mig vid halvtvåtiden i går. Hade mobilen på alarm klockan åtta i morse. Gick upp och duschade och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp strax före nio. Vi åt frukost tillsammans sen. Jimmy gick upp vid halvtiotiden. Jenny sov länge, hon mådde inte bra i dag heller.


Borzko stack i väg till Farstahallen för att träna. Jag hade tänkt mig en promenad i dag också, men det var så tråkigt väder i dag så jag struntade i det. Jimmy och jag åkte iväg till Willys i Länna och handlade istället. I dag blev det sex plastkassar fulla för cirka 750:- kronor.


Den här skylten tog Jimmy kort på med sin mobil på Willys. Han tycker att den är så gullig…





När vi kom hem så blev det lite lunch. Borzko kom hem från gymmet också och käkade lunch. Sen så åkte han iväg till sitt jobb för att hämta hem sin lastbil. Jenny gick upp vid ettiden. Hon åt frukost/lunch och sen så satte hon sig vid köksbordet och pluggade lite. Jag och Jimmy satt också vid köksbordet fast med våra datorer och höll på med allt möjligt. Bland annat så slog jag Jimmy i en Betapet-match! Höll på och laddade ner filmer och musik och brände ut också.

Sen så gick vi upp i vardagsrummet och kopplade in karaokemaskinen till vårt hemmabiosystem. Och sen så sjöng Jimmy och jag karaoke i ett par timmar. Borzko och Jenny lyssnade bara.





Middag vid femtiden. I dag så köpte vi pizza från vår lokala lilla Pizzeria här på gatan. Jag åt en Vegetariana.





Efter middagen så blev det karaoke som gällde igen! Vi höll på och sjöng i ett par timmar till. Det är ju så roligt! Man kan hålla på hur länge som helst när man börjar. Jenny var med och sjöng lite också nu, men Borzko avstod. Sen så blev det ett teveprogam: ”Parlamentet”.




 

Och i morgon är det tyvärr måndag igen… Helgerna går så fort. Men det har varit en mycket trevlig helg med mycket gemenskap med familjen. Det är så roligt när ”ungarna” är mycket hemma och umgås med oss ”gamlingar”. Det gäller att ta vara på de stunderna… De börjar ju bli så stora nu. Hoppas ni alla också har haft en trevlig helg.






Kommentarer
Postat av: Angela

Va?! Gick du och lade dig halvåtta i går?? Mycket märkligt jag som alltid funderar över hur du klarar dig med så lite sömn? Fina bilder i dag man blir ju om inte annat hungrig ;-) *Kram*

2005-12-04 @ 23:16:57
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

Hej Angela! Jag vet inte hur du läser egentligen... Det här är kopierat från bloggen: "Gick och la mig vid halvtvåtiden i går. Hade mobilen på alarm klockan åtta i morse." Kram från Bim!

2005-12-05 @ 05:19:21
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

P.S. Tack för berömmet om bilderna! *Kram*

2005-12-05 @ 05:19:48
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Bim, jag läser som en kråka...Kan man skylla på linserna? Kunde väl anat det - att jag hade läst fel och ändå tyckte jag att jag läste två gånger ;-) *Kram*

2005-12-05 @ 17:17:12
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

*Flinar* Ja, skyll på linserna du! Det brukar jag göra! *Kram*

2005-12-05 @ 17:23:23
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0