Dagbok - Tisdagen den 27 december 2005


Mobilen ringde klockan sju som vanligt. Jag gick upp och duschade och gjorde mig i ordning då, och sen så åt jag frukost förstås. Höll sen på här hemma och fixade med lite allt möjligt. Jimmy gick upp vid niotiden.

Jenny hade gått upp redan klockan fyra i morse. Hon följde med Borzko i lastbilen. Han hade en körning till Linköping i dag. Och eftersom Jenny skulle dit ner i dag för att hälsa på Oscar så sparade hon in bussbiljettspengarna och åkte lastbil dit med Borzko istället. Hon ska vara där i tre dagar.

Vid tiotiden så gick Jimmy och jag till Centrum. Först så var vi på OnOff och köpte en ny trådlös accesspunkt. Den gamla har krånglat en hel del, och nu var vi så trötta på det, så vi köpte oss en ny. 800:- kostade den. Sen så var vi på Clas Ohlson och köpte CD-skivor att bränna på. Och sen så var vi på Cervera och bytte ut en ljuständare som inte fungerade som jag fick i julklapp.

Hem sen igen. Höll sen på med allt möjligt allmänt hushållsarbete här hemma. Tvätt och disk förstås. Och så plockande, pulande, fixande och grejande. Sen vid tretiden så åkte Jimmy och jag iväg till Heron City i Kungens Kurva. Först så var vi och handlade lite på Willys som ligger där också.

Sen så var vi på Bio. Vi såg nyinspelningen av ”King Kong”. Den var bra och häftig och klart sevärd. Presentkorten på två biobesök som jag fick från jobbet i julklapp kom väl till pass, biljetterna kostade 110:- kronor styck…

Hemma igen vid halvåttatiden. Jimmy åkte iväg nästan direkt sen till sin kompis Kristian i Hagsätra. Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden, efter mat och dusch så blev det teve för honom. Och jag satt som vanligt med datorn.




Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Hej Hej ! Hoppas ni har det bra där hemma utan mig. jag har det´iaf super bra, ses på Fredag

2005-12-28 @ 12:59:03
Postat av: Bim

Hej Tufsan! Vi har det i och för sig bra här hemma utan dig! Men det är väldigt tyst, tomt och tråkigt utan dig... Längtar tills på fredag när du kommer hem igen! Men det är kul att du har det superbra! Kramar i massor från Morsan!

2005-12-28 @ 16:23:02
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0