17...




17 arbetsdagar kvar till Jullovet...


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Har suttit och läst ett gäng av dina dagböcker ikväll. Jag har ju varit på landet, vet du... Vilken härlig adventspyntning du fixat, vilka jätteroliga lysande paket! Var har du hittat dom? Det är så kul att man kan mixa text och kort här, jättefint! Kram, Gunilla

2005-11-28 @ 20:12:37
Postat av: Britt-Marie

*Ler* Hej Gunilla! Jättekul att du är här och läser i min blogg, och kollar på mina fotografier! Tack för berömmet! Både om bloggen och om adventspyntningen! Jag gillar själv det att man kan blanda kort och text! Kanske något för dig? Mina lysande paket älskar jag! Jag har köpt dem på EKO för 600:-. Man kan även ha dem utomhus. *Kram*

2005-11-28 @ 20:33:30
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Gunilla

Haha! Jag hittade dina kommentarer! Nu gäller det bara att komma ihåg att titta in här oxå ibland! Ljuvliga snöbilder från igår! Och härlig bild på dotra! *kram*

2005-11-29 @ 22:45:15
Postat av: Bim

Tack! Tyckte själv att bilderna blev rätt så bra! *Kram*

2005-11-30 @ 17:28:16
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0