Dagbok - Lördagen den 12 november 2005

Mobilen ringde klockan sju i dag. Gick upp och duschade och gjorde mig i ordning. Sen blev det fiberhavregrynsgröt och en stor mugg kaffe till frukost. Jimmy klev upp vid halvniotiden, och Borzko vid niotiden. Jenny var ju kvar hemma hos Viktor där hon sov i natt.

Sen så satt jag större delen av förmiddagen tillsammans med Jimmy framför datorn. Han lärde mig hur jag ska ladda musik och filmer ner från ett nytt ställe än vad jag har gjort förut. Vi höll även på med en massa andra olika saker i våra datorer. Bra att ha en personlig data-lärare! Borzko gick iväg till Farsta-Hallen för att träna.

Vid tolvtiden så åkte Jimmy iväg för att jobba mellan 13.00-19.00. Då gick jag ut på en promenad. Underbart väder ute, strålande sol, vindstilla och varmt! Fast efter en stund så blev det molnigt, blåsigt, men fortfarande varmt. Jag gick längs tunnelbanan in mot stan. De två tidigare gångerna som jag har gått till stan så gick jag lite väl nära Nynäsvägen så då var det lite väl bullrigt… I dag så gick jag en annan väg och den var mycket bättre. Lite längre blev den, men mycket trevligare.





Kom in till stan vid halvtretiden. Gick runt och kollade på lite allt möjligt. Efter en stund så kom Jenny in och mötte upp med mig. Vi köpte varsitt par jeans i märket Cheap Monday. Mina var svarta smalspåriga manchesterjeans. Jag köpte mig en pocketbok också. Sen så var vi och käkade varsin tacotallrik till middag på Taco Bar. Sen gick vi hemåt till Skanstull. Därifrån så tog vi tunnelbanan resten av vägen.




Var och handlade lite ätbart på Konsum i Centrum på vägen hem. Borzko åkte och hämtade Jimmy på jobbet när han slutade. Sen vid åttatiden så tittade vi alla fyra på en nerladdad film: ”The Fantastic Four”. Den var väl helt okej. Viktor kom hem till Jenny sen vid niotiden. Han ska sova här i natt. Sen så satte vi igång en film till: ”Mr and Mrs Smith”. Den hade jag sett förr, men den är väl också helt okej. Sen blev det datorn en stund innan det var dags för sängen. Går väl och lägger mig vid ettiden som vanligt.



Kommentarer
Postat av: Angela

Herregud! Hon är ju redan vuxen din tösabit!

2005-11-13 @ 01:02:21
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Britt-Marie

*Ler* och *Suckar* Ja, visst är hon det! Det är ju så roligt! Men samtidigt så går det ju alldeles för fort... *Kram*

2005-11-13 @ 09:14:42
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Jenny Kullin

Jag bor kvar hemma måånga år till Mamma
så du behöver inte vara orolig :)
tack för igår, Älskar dig

2005-11-13 @ 12:07:55
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Britt-Marie

*Ler* Tack min lilla Tufsan! Då behöver jag inte oroa mig! Du får bo hemma så länge du vill! Och tack för i går själv! Jag älskar dig också! *Puss och Kram från Mamma!*

2005-11-13 @ 13:05:36
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0