Dagbok - Måndagen den 14 november 2005


Måndag och jobb då igen förstås. Den här veckan är jag först i skalen och sen är jag i lilla matsalen. Vi serverade grekiska färsbiffar med makaroner i dag. Inget speciellt hände i dag. Det var en relativt sett ganska så bra dag i dag.
 

Hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem men han åkte strax iväg till sin körskola för en körlektion. Jenny kom hem direkt efter skolan. Jag höll på med lite allt möjligt. Bland annat så började jag med att bränna ut massor med musik på skivor. Min hårddisk är så full, så jag ska bränna ner allting som mp3-skivor istället.
 

När Jimmy kom hem från sin körlektion vid femtiden så åt vi middag. Efter det så gick vi iväg till Centrum. Där var vi på OnOff och köpte en ny dator till Jenny. Vi tyckte att det inte var någon idé att försöka att fixa den efter i går… Den är ju ganska så gammal också. Nu fick hon en enkel vanlig dator plus en plattskärm.
 

Sen så höll vi på större delen av kvällen med att fixa i ordning den. Jag satt lite vid min dator också. En Betapet-match mot Snurran blev det också, och den vann jag. Ingen teve i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0