Dagbok - Tisdagen den 22 november 2005


 

Jobbade förstås som vanligt i dag också. I dag serverade vi köttfärssås och spaghetti. Diskmaskinen som strejkade i går eftermiddag fungerade när vi kom i morse! Men sen så slutade den att fungera vid ungefär samma tid i dag! Mycket konstigt! Så jag fick lämna efter mig en hel del disk i dag också. Husmor Mita ringde i alla fall till en reparatör som förhoppningsvis kommer i morgon.

Hem direkt efter jobbet. Jimmy var redan hemma från skolan, men han stack strax iväg för att jobba på McDonalds mellan 17.00-21.30. Jag höll på med allt möjligt här hemma som vanligt. Jenny kom hem från skolan vid fyratiden. Vi åt middag tillsammans vid halvfem. Sen så stack vi en sväng till Centrum.




 
Köpte pennor för att skriva på CD- och DVD-skivor med och så handlade vi lite mat på Konsum.



 

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Jenny tillbringade kvällen med datorn, teven och att förbereda sig inför Jönköpingsresan. Jag brände en hel del musikskivor och sen så satt jag och slappade med datorn.

 
Dagens Kvällsmål var GB LättGlass Vanilj med Varma Hallon. Mycket, mycket smaskigt!




 

En Betapet-match mot Snurran blev det i kväll, och den förlorade jag tyvärr…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0