Dagbok - Tisdagen den 29 november 2005

 



Jobbade förstås som vanligt i dag också. Mycket snö hade kommit under kvällen och natten… så det tog en stund att få fram bilen under snö och is innan jag kunde åka till jobbet! I dag serverade vi potatisbullar med lingonsylt. Hade APT-möte tillsammans med vår chef Intendenten Agnetha i slutet på dagen, så det blev övertid i en timme.


När jag kom hem så var resten av familjen hemma allihopa. Jimmy hade slutat tidigt i skolan i dag. Jenny var inte i skolan i dag för hon kände sig inte bra. Hon hade lite feber och var lite förkyld och kände sig hängig. Borzko hade kommit hem från Södersjukhuset där han hade gjort sin operation i urinblåsan i går. Allt hade gått bara bra för honom.


Borzko åkte iväg till sitt jobb för att vara med på ett informationsmöte och för att hämta sin lastbil. Jimmy och jag gick en sväng till Centrum. Först var vi på Apoteket där jag köpte hudlotion. Sen gick vi runt i flera affärer för Jimmy letade efter en viss sorts vantar. (Men vi hittade dem inte). Och sen så var vi i Konsum och köpte glögg och lite annat.


Sen blev det middag, disk, tvätt, och allehanda hushållsbestyr. Efter det så satte jag mig med datorn och gjorde månadens tråkigaste uppgift… betalade räkningarna… Och därefter så blev det mer nöjesbetonade saker vid datorn i stället. Blogg-läsande till exempel. Två Betapet-matcher mot Snurran blev det också. Och rättvist nog så vann vi en var!


Lägger in ett härligt somrigt kort på Jenny i dag. Det är taget i somras ute på mina föräldrars landställe. Åh, vad jag längtar till sommar och värme!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0