Dagbok – Tisdagen den 8 november 2005


Jobbade som vanligt förstås i dag också. I dag serverade vi köttbullar och potatismos. (Och så förstås vår eminenta salladsbuffé med cirka trettio olika sorters godsaker på! Bild finns tidigare i bloggen!) Det var en hektisk dag i dag också, precis som det var i går, men allt flöt ändå på helt okej, åtminstone i disken där jag är den här veckan.
 

Hem direkt efter jobbet. Jimmy var redan hemma från skolan när jag kom hem. Vi tog våra träningsväskor och promenerade bort till Farsta-Hallen för att styrketräna. Men när jag stod i omklädningsrummet och skulle byta om så upptäckte jag att jag hade glömt mina träningskläder hemma! Väldigt smart vá!? Tänkte först gå hem och hämta dem och sen gå tillbaka… men jag valde istället att gå ut på en promenad istället. Så Jimmy gick in och tränade själv, och jag tog en promenad på cirka en timme runt om i Farsta. Tog några fotografier på vägen också, ett exempel kan ni se tidigare i bloggen.
 

Mötte upp med Jimmy när han hade tränat klart, och så gick vi tillsammans till Centrum. Hämtade ut ett paket på Hemköp, innehållande en sladd till min dator, som jag hade beställt. Tyvärr så fattades halva delen av sladden! (Den delen som går från transformatorn till elkontakten). Nu har vi mailat, så jag hoppas att de skickar resten i morgon… Sen så var vi på OnOff och kollade lite på hemmabiopaket + inspelningsbara DVD:s med hårddisk. Vi ska nog köpa både och ganska så snart.
 

Hem och käkade middag sen bara vi två. Jenny hade åkt direkt efter skolan in till 7-Eleven vid Slussen för att jobba mellan 15.30-20.00. Borzko jobbade sent i dag. När hushållsbestyren sen var klara så blev det datorn i knäet som vanligt. Mötte upp med Jenny vid tunnelbanan vid halvniotiden sen. Borzko kom hem från jobbet i samma veva ungefär. Jag satt med datorn sen också. Ingen teve i dag. Två Betapet-matcher mot Snurran blev det i kväll, och rättvist var det, för vi vann varsin.



Kommentarer
Postat av: Bittan.

F-låt,snälla Bim om Du kan ..MÅSTE in här och berömma dej oxå..Ser hur bra som helst nu,tack igen till din son!Du berättar så levande så jag,blir helt slut innan jag är "klar" med prommenaden.Va Glad jag är ..samtidigt som jag skämms över min okunnighet.NU är det INTE svårt att förstå ditt val..av ny blogg!Kramarom o hoppas Du kan förlåta.//Bittan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0