Dagbok – Tisdagen den 25 april 2006


 

Jobbade som vanligt i dag också förstås. Vi serverade kycklingwok i dag. Inget speciellt hände på jobbet.

Åkte direkt hem efter jobbet. Fixade med lite allt möjligt och satt även en liten stund på uteplatsen och solade lite.

Jenny kom hem från skolan vid tretiden, och Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Vi åt tidig middag vid fyratiden. Sen så åkte Jenny iväg in mot stan. Hon skulle först träffa Robin en stund, och sen så skulle hon på sin dansträning i Skärholmen.

Jimmy och jag stack iväg till Centrum. Först var jag hos Optikern i dag igen och fixade lite med glasögonen. Sen så var vi på Hemköp och handlade tre plastkassar fulla.

När vi kom hem igen så åkte Jimmy iväg efter en stund. Han åkte till sin kompis Kristian i Hagsätra. Själv så höll jag på och fixade med lite allt möjligt.

Vid sjutiden så blev det kökssoffan och datorn. Slökollade lite på ”Big Brother” också. Spelade en Betapet-match mot Robin samtidigt som tyvärr han vann.

Borzko kom hem vid halvåttatiden. Efter att han hade duschat och ätit middag så satt vi och pratade länge om allt möjligt. Sen kom Jenny hem från dansen och då satt vi och pratade och fikade.

(De här fina tussilagorna och den lilla gulliga blåsippan har Jenny plockat till mig i dag!)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0