Efterlysning !

Tänkte att någon av er som läser min blogg kunde hjälpa mig med två stycken saker som jag vill få tag i men inte hittar.

Först och främst så skulle jag vilja ha tag på "oäkta" ljus! Jag har ljusstakar i mitt vardagsrumsfönster som jag vill ha ljus i. Men vi har så starkt solsken här så ljusen böjer sig bara. Jag har förut, i en affär som heter BEA, sett "ljus" i bubbligt glas som man bara har till prydnad. Men de finns ej kvar där längre. Är den någon som har set såna ljus någon annanstans? Eller i plast? Eller porslin? Eller målat trä? Det ska alltså vara långa smala ljus, typ kronljus eller antikljus.

Sen så vill jag ha tag i någonting som katter inte gillar... Vi har många lösa katter som springer omkring här där vi bor nu. Finns det typ något medel som man kan spraya på stolsdynor, mattor och dylikt? Har hört talas om att det ska finnas någonting sånt. Någon som vet?

Har ni något tips om ljusen och/eller kattsprayen så skriv här i kommentarer eller maila mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0