Val 2006

I dag gjorde jag Partitest i både Expressen och Aftonbladet. Det var ju lite intressant… Enligt Expressen så ska jag rösta på Miljöpartiet eller möjligtvis Kristdemokraterna eller Folkpartiet. Och enligt Aftonbladet så ska jag rösta på Folkpartiet eller Moderaterna… Och då säger det sammanlagda resultatet at jag ska rösta på Folkpartiet då eller!?


 Expressen:

Miljöpartiet 56 %

Kristdemokraterna 48 %

Folkpartiet 48 %

Centern 43 %

Moderaterna 40 %

Socialdemokraterna 36 %

Vänsterpartiet 35 %


 

Aftonbladet:

Folkpartiet 67 %

Moderaterna 61 %

Socialdemokraterna 53 %

Centern 48 %

Kristdemokraterna 43 %

Vänsterpartiet 40 %

Miljöpartiet 32 %


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0