Adventspyntat!

I dag har Borzko och jag adventspyntat. Det blev väldigt lite pyntat i år. Bara en bråkdel av det vi brukar ha, satte vi upp. Vi åker ju till Thailand och två veckor, så vi beslöt oss för att bara pynta lite grann. När vi kommer hem igen sen så är ju jul och nyår redan över.


 

Här är i alla fall några kort på pyntet. Det första kortet är på köksfönstret. Det andra är på adventsljusstaken. Det tredje är stjärnan i vårt sovrumsfönster. Och det fjärde och sista kortet är på våra fina julklappspaket som i år står på vår övre inglasade balkong.



(Bloggen krånglade i går, så därför lägger jag in det här i dag i stället för i går.)
 







 





  

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Åhh underbart! Jag gillar sista kortet,jag skulle vilja ha de paketen också. Tack, för att du visade! Underbart!

2006-12-02 @ 10:56:33
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack för din kommentar! Jag gillar själv paketen väldigt mycket!

2006-12-02 @ 12:33:21
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh, ser supermysig ut hemma :)

2006-12-02 @ 14:42:46
Postat av: Bim

---> Jenny: Njae, ganska mysigt är det här hemma... Supermysigt, det blir det i morgon när du och Jimmy kommer hem! ;-)

2006-12-02 @ 14:51:45
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0