Förändrat bloggande.

Jag tror att jag ska förändra mitt bloggande lite. Jag ska testa att blogga lite fler och lite kortare inlägg. Alltså lägga in inlägg lite då och då om olika saker. Jag kan tycka att mina dagböcker blir lite för långa ibland. Och att en del saker både är tråkigt att skriva om, och förmodligen tråkigt att läsa om. Tänkte att jag istället skulle försöka att dela upp dagboken i flera delar. Varje speciell händelse eller sak ska få ett eget inlägg. Och så kanske bara ett litet kort inlägg på kvällen om /det som blir kvar/vardagshändelser/dagens dagbok/.


 Självklart så skriver jag ju till största del för min egen skull. Men lika självklart är ju också att jag tycker att det är jättekul att ha så pass många läsare. Så ni får gärna tycka till och säga vad ni tycker om förändringen. Bättre eller sämre? Det vore jättekul att få lite mer respons och kommentarer av er! Jag får väl se vad jag själv tycker om mitt förändrade skrivande också.

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag tycker att du ska testa det så kan vi se vilket som är bäst. Kan medela att jag har ingen datorn länge, min har "kraschat". Men jag får låna gubbens ilband men det är jobbigt med en dator till 4 st. Vi som är vana vid 2datorer. Så jag kommer inte blogga på ett tag. Och inte vara ute lika ofta, men då vet du varför.

2006-12-02 @ 10:55:01
Postat av: Bim

---> Ahnna: Vad tråkigt att din dator har kraschat... Förstår att det är jobbigt att dela fyra stycken på en dator. Här är vi vana att ha mer än varsin. Hoppas att det ordnar sig snart. Och att vi "syns" ibland!

2006-12-02 @ 12:30:46
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0