Fredagen den 1 december 2006

Jobbade som vanligt i dag också.


 

Var en sväng i Centrum på eftermiddagen. Handlade ett extrabatteri till min PlayStation Portable, ett par stödstrumpor till, två stycken grenkontakter – en med 5 uttag och en med 10 uttag, och 1,5 kilo clementiner. Sen så var jag och solade på SolAkuten. Det var min femte gång.


 

Borzko kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Vi åt då middag tillsammans. Efter det så hjälptes vi åt att adventspynta. Tvättade tre maskiner med tvätt också.


 

Klockan åtta så satte vi oss i vardagsrummet tillsammans och tittade på Idol-finalen. Klockan tio så gick Borzko och la sig, han ska upp fyra i morgon bitti för att jobba extra. Själv fortsatte jag att sitta framför teven med datorn i knäet.


 

Tomt utan Jimmy och Jenny… (Glöm inte att läsa Jennys blogg.)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0