Måndagen den 11 december 2006

Jobbade…


 

Jobbade över en timme, så jag var hemma vid kvart över tre. Höll sen på som vanligt och fixade med allt möjligt här hemma sen.


 

Borzko jobbade i dag. Egentligen så ska han ju vara ledig på måndagar, men det är så mycket att göra nu på hans jobb inför julen, så han fick jobba extra i dag.


 

Jimmy jobbade mellan två och elva i dag, så han var inte heller hemma.


 

Jenny går eftermiddagar i skolan den här veckan. Hon var kvar i stan ett tag sen efter skolan.


 

Jag åt middag vid femtiden. Sen vid sextiden så gick jag iväg till Centrum till SolAkuten. Solade i en kvart, och det var min nionde gång.


 

Jenny kom hem från stan vid strax före sju. Jag mötte upp henne vid tunnelbanan, och sen så gick vi till Wedins Accent. Där köpte vi en stor, hård, svart Samsonite Resväska. Köpte även adressetikettshållare och sovmasker.


 

När vi kom hem så åt Jenny middag. Sen så satt hon på sitt rum med datorn mest. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt middag, duschade, och sen tittade han på sport på teve.


 

Jag satt i köket med min bärbara dator större delen av kvällen.


 

Fem dagar kvar…


 

(Och för tredje gången på en vecka så funkade det inte att blogga i går… Så därför lägger jag in gårdagens dagbok i dag i stället…)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0