Onsdagen den 6 december 2006

Jobbade…


 

I dag jobbade jag över i fem och en halv timmar, till klockan halvåtta.


 

Kom hem vid kvart i åtta. Borzko hade precis också kommit från jobbet när jag kom hem. Jag
höll på och fixade lite först, och sen så satt jag mest vid datorn.


 

Jimmy hade ju jobbat extra i natt, så han sov i dag på dan till klockan tre. Jenny gick i skolan som vanligt. Sen på kvällen så var hon tillbaka i skolan, för de hade Öppet Hus för elever som ska söka in nästa år. Jimmy var snäll och både körde henne dit och hämtade henne.


 

Bloggen funkade inte i går kväll… så jag kunde inte blogga tyvärr…


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Vad tråkigt att att bloggen inte funka. Självär jag kass, vinterkräksjukan. men jag börjar bli lite brätte nu men är matt.

2006-12-07 @ 16:50:41
Postat av: Bim

---> Ahnna: Men nu funkar bloggen bra igen! ;-) Tråkigt att höra att du är sjuk, men roligt att höra att du börjar att bli bättre! Krya på dig!

2006-12-07 @ 17:46:21
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0