Dagbok – Fredagen den 13 januari 2006

 
 

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Vi serverade ugnsbakad kalkonkorv med ris i dag. Inget speciellt på jobbet i dag.
 

Hem direkt efter jobbet. Jenny slutade också två i dag så hon åkte bil hem med mig. Jimmy hade haft ledigt från skolan i dag så han var hemma när vi kom hem, och hans kompis Kristian var också här.
 

Jimmy och Kristian åkte hem till Kristian i Hagsätra en sväng. Jenny satt mest vid datorn. Jag höll på med diverse hushållsgöromål här hemma. Lite datortid blev det också.
 

Jimmy kom hem från Kristian vid femtiden och Borzko kom hem från jobbet ungefär samtidigt. Middag vid femtiden för mig och Jimmy. Borzko och Jenny skulle äta på annat håll. Jimmy åt en pizza från vår lokala Pizzeria. Själv så åt jag rester.
 

Borzko duschade och gjorde sig i ordning och sen så åkte han hem till sin Mamma för att äta middag, fika och vara där en stund på kvällen. Jenny åkte iväg till Högdalen för att möta upp med sin kompis Zina. De åt middag på McDonalds där och sen så kom de båda två hit.
 

Jimmy och jag satt med våra datorer på hans rum. Jenny och Zina var på Jennys rum.
 

Jag spelade fyra stycken Betapet-matcher i kväll. Först två stycken mot bara Snurran som jag vann båda två. Sen två stycken mot både Snurran och hennes man Rolle, då kom jag sist i båda två…
 

Sen så åkte Jimmy iväg för att jobba. Han skulle jobba natt på McDonalds i Västberga mellan 23.00 och 06.00. Han åkte iväg med bilen vid kvart över tio.
 

Zinas Pappa kom och hämtade henne vid elvatiden. Jenny och jag gick med henne till Centrum där hon skulle möta honom.

Borzko kom hem från sin Mamma vid halvtolvtiden. Sen kollade han på teve en stund. Jenny satte sig vid datorn efter att Zina gick. Och själv så satt jag och höll på med allt möjligt i datorn.
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0