Dagbok – Måndagen den 16 januari 2006

 

 

Jobbade som vanligt i dag igen förstås. Den här veckan så är jag först i skalen och sen så är jag i lilla matsalen. Anne-Mari var tillbaka på jobbet i dag efter sin operation. Salwa som skulle börja jobba hos oss efter lång tids sjukdom är nu sjukskriven igen… Vi serverade spaghetti och pastasås i dag. Inget speciellt hände på jobbet i dag.
 

Hem direkt efter jobbet. Jimmy hade precis kommit hem från skolan när jag kom hem. Vi åkte direkt bort till Farsta-Hallen. Där körde vi ett styrketräningspass: 5 min cykel, 5 min rodd, cirka 60 min styrketräning, 10 min gång på band, 5 min situps, 5 min stretching. Och sen dusch förstås.
 

Väl hemma igen så blev det middag för Jimmy och mig. Efter att vi hade ätit så tog Jimmy bilen och åkte hem till sin kompis Kristian i Hagsätra. Jenny hade åkt till stan direkt efter skolan tillsammans med sin kompis Malin. Hon hade även träffat sin förra kille Viktor i stan. Hon kom hem vid sextiden. Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden.
 

Kvällen blev slapp som vanligt. Borzko satt i vardagsrummet och kollade på Sport-Galan på teve. Jenny satt på sitt rum vid datorn och chattade och lyssnade på musik. Jimmy var ju hemma hos Kristian. Och själv så satt jag i kökssoffan med datorn och höll på med allt möjligt. Två Betapet-matcher mot Snurran blev det i kväll, jag hade turen att vinna båda.
 



 


Kommentarer
Postat av: emvida

ingen händelserik dag dock =)

2006-01-17 @ 10:23:19
URL: http://www.haxx.me.4.life
Postat av: Bim

Nej, det kan jag ju inte påstå! ;-)

2006-01-17 @ 18:28:23
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0