Dagbok – Måndagen den 23 januari 2006

 

 

Måndag igen och jobb igen som vanligt förstås. Den här veckan så är jag först i skalen och sen så är jag i disken. Vi serverade kycklinggryta med kokt potatis i dag. Dagen flöt på bara bra i dag. En, relativt sätt, ganska så ”lugn” dag. Inget speciellt hände. Jo, jag hade stopp i ett av mina avlopp i disken… men det löste sig framåt eftermiddagen när en rörmokare kom och fixade det.
 

Hem direkt efter jobbet. Jimmy kom hem samtidigt från skolan. Jag höll på och fixade, grejade, pulade, och plockade med allt möjligt och omöjligt här hemma. Sen så åt Jimmy och jag tidig middag tillsammans redan vid kvart i fyra. Efter maten, vid kvart över fyra, så åkte Jimmy iväg för att jobba på McDonalds mellan 17.00 och 22.00.
 

Jenny gick hem till sin kompis Lina i Hagsätra direkt efter skolan. De pluggade matte tillsammans. Jenny åt även middag där hos dem. Sen så kom hon hem till Farsta vid sextiden. Hon mötte upp med Johan också och han kom med hit hem och var här till niotiden.
 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden i dag. Mest teve blev det för honom resten av kvällen. Själv så började jag läsa en ny bok i dag. Har kommit i en läsperiod just nu. Läste ju ut tre böcker i helgen. I dag började jag med: ”Vingklippt Ängel” av Berny Pålsson. Lite tid med datorn blev det ju förstås också.
 

Och Jenny och Oscar gjorde slut i går…
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0