Dagbok – Tisdagen den 17 januari 2006



Jobbade förstås som vanligt i dag också. Vi serverade fiskpanetter, kokt potatis och citronsås i dag. Var i skalen och sen i lilla matsalen. Inget speciellt hände på jobbet.

Åkte direkt hem ifrån jobbet. Jenny hade varit hemma från skolan i dag. Hon hade feber och kände sig hängig. Men trots det så åkte vi in till stan när jag kom hem. Det var Öppet Hus på Frans Schartaus Gymnasium vid Skanstull. Lyssnade på en informationsföreläsning av Rektorn i miniaulan, tittade på en film som några elever hade gjort i aulan, fick lite papper och information, gick runt och kollade lite. Jenny tyckte att allt var jättebra, och jag likaså. Hon ska nog söka in där på Handels- och Administrations-Programmet, inriktning Handel och Service.

När vi kom hem till Farsta igen så var vi och handlade lite på Konsum. Sen så gick vi hem och åt middag. Jimmy hade varit hemma en stund efter skolan och sen så hade han åkt iväg för att jobba på McDonalds mellan 16.45 och 21.00. Höll på och fixade lite efter middagen, och sen blev det soffan och datorn vid sjutiden. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden.

Två Betapet-matcher mot Snurran blev det i kväll, och jag hade turen att vinna båda två!

Grattis i efterskott till Jenny och Oscar på deras enmånadersdag i går! ;-)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Frans Schartau!! Min favoritskola!! Trevliga minnen. Har nog aldrig pluggat så mycket i mitt liv!!
Kramis,
Natalie

2006-01-18 @ 07:35:16
Postat av: Bim

Ja, just det! Du gick ju också där! Men inte hela gymnasietiden va!? Maria (syrrans dotter) gick ju Samhäll i tre år där också. *Kram*

2006-01-18 @ 16:37:27
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0