Dagbok – Tisdagen den 31 januari 2006


 
 

Jobbade som vanligt i dag också förstås. I dag serverade vi pasta med skinksås. Inget speciellt hände på jobbet. Allt flöt på bara bra.

 

Hem direkt efter jobbet. Hämtade upp Jimmy och så åkte vi till FarstaHallen för att träna. I dag blev passet: 10 min gång på band, cirka 60 min styrketräning, 5 min trappmaskin, 5 min roddmaskin, 5 min situps, och sen stretching och dusch.

 

Väl hemma igen så åt Jimmy och jag middag. Jenny åkte direkt efter skolan hem till Johan i Huddinge. Han har varit i Idre över weekenden så de hade inte träffats sedan i torsdags. Johan fyller 16 år i dag! *Grattis Johan!*

 

Efter middagen så åkte Jimmy iväg till sin före detta klasskompis Jesper i Rönninge. Själv så hamnade jag ju i kökssoffan med datorn som vanligt. Bloggläsande och nyhetsläsande som vanligt. En Betapetmatch mot Snurran blev det också, som jag vann. Lite teve blev det också: ”Big Brother”.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Jenny ska komma hem från Johan vid tiotiden. Jimmy kommer nog hem sent.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0