Veckans Vikt - Vecka 31

Veckans Vikt
Vecka 31
31/07

56,0 kg

Kommentarer
Postat av: sigrid

måste fråga, när du skriver att du promenerat 4.5 h gör du det på en gång då? Vart går du då? Låter riktigt duktigt! önskar jag hade diciplin till det me:)

2006-07-31 @ 16:36:27
Postat av: Bim

---> Sigrid: Hej. Tack för berömmet! Men jag älskar verkligen att promenera! Oftast när jag promenerar lite längre, då går jag från Farsta där jag bor, och in till Hötorget. Det tar två timmar om man går i rask takt. En gång gick jag så, och sen hem igen. Det tog fyra timmar och en kvart. Just den här aktuella gången förra gången så gick jag först runt Djurgården och sen runt på Söder. :-)

2006-07-31 @ 18:20:22
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0