Dagbok – Fredagen den 2 juni 2006


 
Jobbade precis som vanligt i dag också förstås. I dag serverade vi kebabskav med pitabröd. Inget speciellt hände på jobbet mer än att både Snurran och Christina gick en timme tidigare för de skulle på varsitt studentexamensfirande.

Åkte direkt hem efter jobbet. Höll på med allt möjligt hushållsarbete här hemma. Höll på lite med nya telefonen också, och satt även lite med datorn.

Borzko kom hem vid halvfemtiden i dag. Han duschade bara och sen så tog han bilen och åkte hem till sin Mamma. Han skulle äta middag där och sen titta på fotbollsmatchen med henne.

Jimmy hade sovit hos sin kompis Kristian i natt. Sen skulle han med på Kristians studentexamensfirande i dag. Efter det så skulle de gå ut på krogen och festa i kväll och natt.

Jenny var i skolan halva dagen. Sen hade hon ledigt för att åka på sin pojkvän Robins studentexamensfirande.

Jag åt middag för mig själv, och sen så stack jag iväg vid sextiden. Jag tog tunnelbanan in till stan och sen kom Jenny på samma tunnelbana vid Medborgarplatsen. Sen så åkte vi vidare in till City. Gick sen till Dansens Hus i Folkets Hus vid Norra Bantorget.

Vi hade biljetter till en dansföreställning med gruppen Bounce. Vi beställde biljetterna för rätt så länge sedan, så då visste vi ju inte att Jenny skulle på Robins studentexamensfirande i dag. Nu blev det lite struligt för henne. Hon fick åka därifrån i ett par timmar för att se Bounce.

Föreställningen var jättebra. Första gången som jag var på en ren dansföreställning. Den byggde på filmen Gökboet. Jenny tyckte också att det var jättebra. Vid halvniotiden så var det slut. Då gick vi till tunnelbanan. Jenny klev av vid Medborgarplatsen och gick hem till Robin igen. Och jag åkte hem till Farsta.

Hemma vid nio. Resten av kvällen tillbringades i kökssoffan. Satt en hel del med datorn i knäet, och satt också en hel del och fixade med min mobil. Borzko kom hem från sin Mamma vid elvatiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0