Dagbok – Fredagen den 24 mars 2006


Jobbade förstås som vanligt i dag också. Fulltalig personalstyrka i dag med. Vi serverade fiskburgare med bröd och tillbehör i dag. Hade även potatismos till. Lite rester serverades också: pyttpotatis och färsbiffar. Inget speciellt hände på jobbet i dag, allt flöt på bara bra.

Hem direkt efter jobbet. Jenny slutade vid två i dag, så hon åkte med mig hem i bilen. Jimmy var hemma när vi kom hem. Hans kompis Kristian var också här. De höll på och förberedde lite inför nattens LAN. De åkte sen iväg till Hagsätra för att hämta upp Jimi, och även Jimis och Kristians datorer.

Jenny och jag åt middag vid halvfemtiden. Vid halvsextiden sen så gick vi till Centrum. Vi var även i dag i Farsta Tobak där jag hämtade ut biljetter igen på ATG. Nu hämtade jag ut två biljetter till Bounce Streetdance Company i Dansens Hus som Jenny och jag ska gå och se den 2 juni, och så hämtade jag ut fyra biljetter till Tomas Ledin med gästartisterna Andreas Johnson och Jill Johnson på Skansen som jag, Borzko, Jenny och Jimmy ska gå och se den 20 juli.

Sen så åkte Jenny iväg med tunnelbanan in mot stan för hon skulle träffa en vän. Jag gick hem igen. Jimmy, Jimi och Kristian hade precis startat upp sitt lilla LAN i vårt vardagsrum. Borzko kom sen hem från jobbet vid halvsjutiden. Han och LAN:arna åt hämtpizza då från vår lilla lokala pizzeria här på gatan. Efter middag och dusch så gick Borzko och la sig redan vid halvåttatiden. Han ska jobba extra i morgon och ska upp redan klockan halvtvå (!) i natt.

Själv så hamnade jag i kökssoffan som vanligt med laptopen i knäet. Slötittande på teve blev det så småningom också: ”Så ska det låta”, ”Hey Baberiba”, och ”100 %” blev det samtidigt som jag höll på med lite allt möjligt i datorn. Sen så kollade jag på ”Big Brother”. Vid halvtolvtiden så kom Jenny hem från stan med tunnelbanan, så då gick jag och mötte henne i Centrum. Nu är klockan tolv, och jag tänkte sitta här i en timme till innan jag går och lägger mig vid ettiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0