Dagbok – Onsdagen den 8 mars 2006



Jobbade förstås som vanligt i dag också. Fulltalig personalstyrka. Vi serverade Lasagne i dag. Inget speciellt hände på jobbet.

Hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade lite här hemma en stund. Sen så gick jag till Sol-Akuten i Centrum och solade i en kvart. Det var fjärde gången nu. Hem direkt sen igen. Höll sen på igen och fixade med allt möjligt här hemma.

Jimmy jobbade mellan 11.00 och 20.00 i dag. Jenny åkte in till stan direkt efter skolan tillsammans med sin kompis Zina. De åt middag inne i stan, och sen kom Jenny hem vid halvniotiden. Jimmy kom hem från jobbet också vid halvniotiden.

Borzko kom hem från jobbet strax efter sju. Han åt middag, duschade, och sen så kollade han på fotboll på teve.

En Betapet-match mot Snurran blev det i kväll, och den vann jag. Sen så blev det en fika och pratstund i köket med familjen.

-------------  

I dag släpptes de sista biljetterna till föreställningen ”Mamma Mia” på Cirkus. Fredagskvällar och lördagskvällar var redan slut, men jag fick sex biljetter till en söndagsföreställning klockan 16.00. Det är jag, Borzko, Jenny och Jimmy plus min Mamma och Pappa som ska gå. Och det blev det 10 december (!) som vi fick biljetter till! Hahaha! Det är ju bara nio månader dit! Men, men, det är alltid kul att ha upplevelser att se fram emot! Och det ska bli jättekul att se den! Fast dyrt blev det…



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0