Melodifestivalen - Finalen - 18/3-06

Jaha! I kväll så är då den stora Finalen i Melodifestivalen! Det ska bli jättekul att se den på teve i kväll. Jag tycker faktiskt att alla låtar som är med är helt okej. Det är inte någon låt som är riktigt dålig tycker jag. Kunde väl kanske ha bytt ut någon mot "Silverland" med Roger Pontare förstås... för den låten gillar jag. Jag listar här nedan ordningen som jag vill ha på låtarna. Det är alltså vad jag TYCKER och inte vad jag TROR, vilket är en helt annan sak... Jag tror ju att Carola kommer att vinna... Men så här tycker jag i alla fall:

  1. The Poodles: "Night Of Passion"
  2. BWO: "Temple Of Love"
  3. Rednex: "Mama Take Me Home"
  4. Magnus Bäcklund: "The Name Of Love"
  5. Magnus Carlsson: "Lev Livet"
  6. Andreas Johnson: "Sing For Me"
  7. Kikki Danielsson: "I Dag Och I Morgon"
  8. Linda Bengtzing: "Jag Ljuger Så Bra"
  9. Björn Kjellman: "Älskar Du Livet"
10. Carola: "Evighet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0