"Onödigt Vetande Igen"

Fick den här listan av min dotter Jenny.

Namn:
Britt-Marie.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lite vinterdeppig…
Favoritgodis: Chips.
Är det nåt du absolut inte äter: Äter allt!
Kläder just nu: Grå jeans och en svart topp.
Musik just nu: Musik från min dotter Jennys dator.
Vad sa du senast: Tack till Jenny för att hon skickade den här listan till mig!
Favorit-hangout: Går sällan ut…
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Tillbaka till 70-talet.
Sommarplaner: Vara ledig, vara på mina föräldrars landställe, sola, bada, läsa, umgås med familj, släkt och vänner, m.m.
Är du bra på matte: Ja, ganska.
Fisk eller badkruka: Fisk om vattnet är hyfsat varmt, annars badkruka…
Saft eller alkohol: Fun Light.
Hur många kuddar sover du med: Tre, två stora och en liten.
Favoritväder: Soligt och jättevarmt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, mobilen, datorn.
Spelar du nåt instrument: Har spelat gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Faktiskt både och!
Sparare eller slösare: Slösare…
Vem är viktigast för dig: Mina båda barn.
Bästa film: Sagan om Ringen-triologin.
Tror på liv på andra planeter: Kanske det.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, självklart så gör jag det!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Absolut.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det tror jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Njae, inte speciellt.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är stor, och har två barn.
Bio eller promenad: Promenad till Bion kanske!?
Är du kittlig: Ja, litegrann.
Snarkar du? Inte vad jag vet.
Stjärntecken? Fiskarna.
Rädd för insekter? Ja, för tvestjärtar och larver.
Äckligaste insekten: Se ovan…
Största svaghet: Dålig karaktär.
Det här är jag bra på: Ärlighet.
Bästa bok? Alla böcker av Stephen King.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga.
Vad vill du jobba som? På kontor med datorer.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Ja, jag bloggar varje dag.
Har du nån flickvän/pojkvän? Gift.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har sju tatueringar och två piercingar. Och vem vet, det kanske blir fler!?
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag skulle gärna vilja, men jag vet att jag aldrig skulle våga…
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Fotografier och broderier.
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, ärlig, rolig.
Hur många syskon har du? En storasyster.
Vad är du mest rädd för? Att någonting händer mina barn…
Är du rädd för blod? Sådär.
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du och sjunga? Älskar att sjunga, skulle vilja sjunga i kör.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick aldrig på gymnasiet.
Anser du att du är stark? Jo, hyfsat för en 45-årig tant! ;-)
Brukar du sola? Älskar att sola!
Vad gör du om du får hicka? Ingenting.
Har du komplex och för vad? Nej, inga komplex.
Röker du?  Nej.
Snusar du?  Nej.
Använder du knark? Nej, absolut inte.
Kaffe, te eller inget? Mest kaffe, men även thé ibland.
Har du en besatthet? Kanske lite av datorn och mobilen!? ;-)

Koperia den ni som vill och skriv i era svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0