Fredagen den 10 november 2006

Jobbade…


 

Jobbade över en timme i dag, så jag kom hem vid kvart över tre ungefär. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon hade även i dag varit hemma från skolan eftersom hon inte alls mådde bra. Jimmy var inte hemma. Han jobbade mellan tio och sju i dag. Och Borzko jobbade givetvis också.


 

Jag gick en sväng till Centrum nästan direkt. Jenny kände sig lite bättre på eftermiddagen så hon hängde med mig. Jag köpte födelsedagspresent till min syster och så köpte jag mig en ny väggalmanacka för 2007. En varsin pocketbok till mig och Jenny blev det också.



 

 


 

Middag åt vi två vid halvfemtiden. Sen efter det så höll jag på och fixade lite här hemma som vanligt. En stund vid datorn blev det också. Bloggade gårdagens dagbok bland annat. Jag orkade inte det i går kväll efter konserten.


 

Vid halvsextiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt middag och duschade då.


 

Vid halvsjutiden så åkte Jenny och jag iväg till syrrans födelsedagsfirande. Borzko valde att vara hemma i kväll. Han ska jobba extra i morgon, och han ska gå upp redan klockan halvfyra. Han valde att bara vara hemma och ta det lite lugnt en stund, och sen gå och lägga sig tidigt.


 

Jenny och jag åkte först till Örby och hämtade upp min Mamma och Pappa. Sen så åkte vi vidare hem till min syster Anette i Solberga för att fira hennes 49-årsdag. Kenneth, Mathias, Maria och Patric var också där. Jimmy kom också dit sen lite senare direkt ifrån jobbet.




 



 

 

Först så fikade vi med tårta och massor med kaffebröd. Sen så blev det dricka och snacks. Satt och pratade, skrattade, diskuterade, och hade det allmänt trevligt.




 



 

 

Vid elvatiden sen så åkte vi hemåt. Jag körde hem Mamma och Pappa. Jimmy och Jenny körde hem Maria och Patric. Kom hem vid halvtolvtiden.


 

Sen så blev vi alla tre sittande framför varsin dator resten av kvällen. Går väl och lägger mig vid ettiden som vanligt på lediga kvällar.


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag tycker att man ser att ni är systrar. Men det säger folk om mig och min syster också och vi två är "bara" halvsyskon. Men visst är det underbart med syskon?

2006-11-11 @ 21:35:19
Postat av: Bim

---> Ahnna: Det är inte min syster på bilden. På den översta bilden är det min systerdotter och jag. På den understa bilden är det min systerson och min systerdotter.

2006-11-11 @ 23:29:08
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Ahnna

Tyckte hon såg ung ut*ler*. Men men moster och syster dotter var lika, i mina ögon. Underbart med syskonbarn. Jag har ju bara ett och en flicka, kul, när man själv har två pojkar. Du har väl sett henne på min sida.

2006-11-12 @ 01:04:19
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, det är kul med syskon och syskonbarn. Jag har bara en syster och hennes två barn. Ja, jag såg foto på din syster förut i din blogg.

2006-11-12 @ 10:08:14
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0