Onsdagen den 29 november 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet, så jag var hemma vid kvart över två. Höll på som vanligt och fixade lite här hemma när jag kom hem. Jimmy vaknade och gick upp vid halvtretiden. Han hade sovit på dagen för han jobbade i går natt. Efter att han hade tagit en fika och duschat så var vi en sväng i källaren och hämtade lite grejer som han och Jenny ska ha med sig till Dreamhack.


 

Jenny kom hem från skolan vid halvfemtiden. Då åt vi tre middag tillsammans. Sen efter middagen så packade Jimmy bilen och så stack han iväg till sin kompis Kristian i Hagsätra. De skulle packa bilen med Kristians grejer, och sen så skulle han sova där i natt. Och så kommer båda tillbaka i natt/morgon bitti klockan fyra och hämtar upp Jenny.


 

Sen så åker de alla tre till Dreamhack i Jönköping för att vara där i tre dygn, från torsdag morgon till söndag morgon. Läs mer om evenemanget i Jennys Blogg. Det är åttonde gången som Jimmy är på Dreamhack, och tredje gången som Jenny är där.


 

Jenny och jag gick sen en sväng till Centrum. Först var vi på TeknikMagasinet där Jenny köpte en minneskortsläsare. Sen så var vi på SolAkuten där vi solade en kvart var. Det var min fjärde gång inför Thailandsresan.


 

Väl hemma igen så höll Jenny på och packade, fixade, städade lite på rummet, och gjorde i ordning allt inför Dreamhack.


 

Jag satt i kökssoffan med datorn större delen av kvällen. Jenny och jag tog vår sedvanliga kvällsfika med pratstund också.


 

Borzko kom hem sent från jobbet som vanligt. Vid åttatiden. Middag, dusch och lite sport på teve, så blev hans kväll som vanligt.


 

Jenny missade världens chans i dag också… Himla otur hon hade alltså… Läs om det i hennes blogg… Men hon får försöka glädja sig åt att hon ändå egentligen först blev utvald… Fast väldigt synd var det att hon missade det… Men, men, egentligen är det väl Expressen som ska vara ledsna som missade henne! Och hon får väl blogga som vanligt i sin egen blogg istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0