Tisdagen den 28 november 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet så jag var hemma vid kvart över två. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han var ledig i dag på dagen eftersom han skulle jobba nattskift i natt. Hans kompis Kristian var här också. De höll på och förberedde inför Dreamhack på torsdag. De satte på takboxen på bilen bland annat. Jimmy tankade och kollade allt på båda bilarna också.


 

Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma på eftermiddagen. Vid fyratiden så åkte Kristian hem till sig. Jimmy och jag åt middag då.


 

Efter middagen så satt vi båda två vid köksbordet med våra datorer. Jimmy fixade bland annat in annonser på Blocket på Jennys gamla stationära dator och plattskärm. Se separat blogginlägg med länkar.


 

Jenny kom hem från skolan vid kvart i sex. Då åt hon middag. Sen så satte hon sig också vid köksbordet med sin dator.


 

Vi satt där sen och hade ett litet Mini-LAN. ;-) Borzko kom hem från jobbet vid strax efter sju. Han åt middag, och sen så duschade han. Resten av kvällen så tittade han på sport på teve.


 

Jimmy åkte iväg vid åttatiden för ett nattskift på McDonalds mellan nio och sju.


 

Jenny och jag tog vår sedvanliga fika och pratstund vid halvniotiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0