Måndagen den 2 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade ledig dag från jobbet i dag. Han hade även den här veckan tagit hand om veckostädningen i dag. Jimmy hade precis vaknat och gått upp när jag kom hem. Jenny har eftermiddagsvecka i skolan så hon var inte hemma.


 

Jag höll som vanligt på och fixade med lite allt möjligt när jag kom hem. Borzko stack iväg ganska så snart efter att jag kom hem. Först så åkte han till ett möte på jobbet, och efter det så åkte han till Söderstadion för att se Hammarby spela fotboll.


 

Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen så åkte vi hem till min jobbarkompis Mita i Huddinge för att Jimmy skulle hjälpa henne med lite datorproblem. Vi var hemma vid sextiden igen. Jenny hade kommit hem från skolan då, och då åt hon middag.


 

Varvade sen lite fixande här hemma med stunder vid datorn. Vid åttatiden så stack Jimmy iväg till jobbet för ännu ett nattpass, i natt mellan nio och sju. Jenny satt mest vid datorn, och så pluggade hon. Jag satt mest vid datorn resten av kvällen (när den funkade…). Ingen teve i kväll.


 
Även i dag har vi haft strul med vårt Internet… Både under eftermiddagen och kvällen… Det funkar lite när det själv vill… Lite då och då… Och fortfarande så säger Chello att ”de jobbar på problemet”… Femte dagen som det strular nu…  

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag vet hur det är, vårt nät krånglar mycket också, men de ska fixa till masten i helgen, sen hoppas jag det blir bra. Tänk att man har levt utan "nätet" innan och nu går det inte.

2006-10-02 @ 22:10:21
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, man blir så himla frustrerad när det inte funkar... Jag har blivit fruktansvärt beroende av Internet!

2006-10-03 @ 14:34:02
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: finkan

Internet var väldigt segt igår kväll...

2006-10-04 @ 20:13:41
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Finkan: Okej... Här har det strulat i sju dagar nu... :-(

2006-10-04 @ 20:26:19
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0