Måndagen den 23 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Lämnade bara bilen och sen så gick jag direkt till tunnelbanan och åkte in till stan. Mötte upp med Jenny som kom direkt ifrån skolan. Hon hade bara gått en sväng förbi ”East” och köpt en ny näspiercing till mig, för den gamla hade blivit så svart och ful.


 

När vi kom till stan så gick vi direkt till skinnaffären på Regeringsgatan där Jimmy köpte sin skinnjacka i går. Vi blev också lite sugna på varsin skinnjacka när vi var där i går, men beslöt oss för att avvakta till i dag.


 

Och det blev ju givetvis så att vi köpte varsin jacka. Jenny köpte en brun, slät jacka. Jag köpte en svart med sex stycken fickor.



 


 


 

Efter det så blev det lite mera shopping. Jag köpte fem tunna typ munkjackor och en typ cardigan. Jag behövde verkligen lite tjockare tröjor att ha under jackan. Och det blev faktiskt inte bara svarta den här gången…



 



 

Jenny handlade också lite. Sen så åkte vi hem vid femtiden. Middag åt vi direkt sen när vi kom hem.


 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvsextiden. Han hade jobbat mellan sju och fyra. Sen hade han stannat kvar där en stund, och även ätit middag där. Han duschade när han kom hem.


 

Vi tre tog en sväng med bilen till Centrum sen. Jimmy skulle köpa sig en ny plånbok och Jenny och jag följde med. Tittade lite på timers på Clas Olsson också. Ska köpa några såna någon annan dag.


 

Sen så åkte Jimmy hem till sin kompis Kristian i Hagsätra. Jenny satt sen mest vid datorn i sitt rum resten av kvällen. Jag höll först på och fixade lite här hemma, och sen så blev det datorn i knäet i kökssoffan för mig.


 

Borzko hade sin lediga dag från jobbet i dag. Han hade tagit hand om veckostädningen även den här måndagen. Sen hade han varit i Centrum och klippt håret också. På kvällen så var han på Söderstadion och såg Hammarby spela fotboll.


Kommentarer
Postat av: Angela

Jisses! Hela familjen ekiperade på mindre än två dagar ;-) Jättefina kläder!

2006-10-23 @ 22:41:18
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Ahnna

Håller med Angela

2006-10-24 @ 09:59:24
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, nu har det verkligen varit shopping! ;-) Tack för berömmet! :-)

2006-10-24 @ 16:37:22
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack Ahnna! :-)

2006-10-24 @ 16:37:38
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Hedgehog-Sara

skitsnygg jacka =)

2006-10-24 @ 20:14:11
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Bim

---> Hedgehog-Sara: Tack snälla du! :-)

2006-10-24 @ 20:20:58
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0