Måndagen den 9 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Var hemma vid halvtretiden. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade sin lediga dag i dag, precis som alla måndagar nu ett tag framöver. Han hade även i dag tagit hand om veckostädningen.


 

Jag höll som vanligt på och plockade med lite allt möjligt när jag kom hem. Jenny kom hem från skolan vid tretiden. Sen så vaknade Jimmy och gick upp vid fyratiden.




 

 



 

Vi åt alla fyra middag tillsammans. Efter att Jimmy sen hade duschat så åkte vi alla fyra iväg med Jimmys bil. Vi åkte till Haninge Polisstation och hämtade ut våra nya pass, och sen så var vi hemma vid sextiden igen.




 


 


 

Borzko stack iväg vid sextiden en sväng till jobbet och hämtade upp sin lastbil inför i morgon. Jimmy stack iväg vid halvsjutiden, först till Kristian, och sen till jobbet för sitt nionde nattpass på tio dygn.


 

Jenny satt mest vid sin dator på kvällen, sen så gick hon och la sig rätt så tidigt, för hon var förkyld, och hade ont i halsen, och kände sig hängig. Jag varvade datorn med boken som jag började på igår. Jenny och jag hade också ett rätt så långt samtal om en hel del som vi behövde prata om.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0