Onsdagen den 25 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet, så jag var hemma vid kvart över två. Jenny var hemma när jag kom hem, hon hade nyss kommit från skolan. På eftermiddagen höll jag på som vanligt och fixade med allt möjligt här hemma. Satt vid datorn också och gjorde månadens tråkigaste uppgift: betalade räkningarna…


 

Jimmy jobbade mellan sju och fyra i dag. Han kom hem klockan fem. Då åt han, jag, och Jenny middag tillsammans. Efter det så duschade Jimmy.


 

Vid kvart i sex så åkte vi alla tre iväg med Jimmys bil. Vi åkte hem till min Mamma och Pappa i Örby för att hjälpa dem med inspelning på deras VHS, och för att hämta konsertbiljetter.


 

Jimmy programmerade och hjälpte Pappa med videon. Vi drack kaffe och åt glass, kakor, och godis. Vi fick också våra fyra konsertbiljetter som Pappa hade ordnat till oss. Han är medlem i COOP och då kostade biljetterna bara 100:- kronor styck.


 

Vi ska se ”Rock’n’Roll X-mas” i Globen, torsdagen den 7 december. Här är länk till Ticnet och till Globen, för mer information.


 

Kom hem igen vid strax före åtta. Borzko hade kommit hem från jobbet vid sjutiden, ätit middag, och duschat. Sen så tittade han på teve tills det var sängdags.


 

Jimmy stack iväg nästan direkt igen. Hem till sin kompis Kristian i Hagsätra.


 

Jenny satt vid datorn resten av kvällen.


 
Och jag varvade datorn med boken.  

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag har noterat att du lagt massor av foton i fotobloggen ;-)

2006-10-25 @ 21:23:31
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Maria

Hejsan! Vad jobbar du och din man med, intressant att höra =) Bra blogg =)

2006-10-25 @ 22:51:03
Postat av: Ahnna

Kul, lite mer att se fram emot!!

2006-10-25 @ 23:03:12
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, det har blivit en hel del fotografier där! Är nog uppe i cirka ettusen nu! ;-)

2006-10-26 @ 18:13:11
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Maria: Hej! Jag jobbar som mattant i en grundskola och min man jobbar som lastbilschaufför. Tack för berömmet om min blogg! :-)

2006-10-26 @ 18:14:09
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, jag älskar att gå på konserter! ;-)

2006-10-26 @ 18:14:35
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0