Söndagen den 29 oktober 2006

Mobilen larmade klockan sju i morse också. Vi ställde om alla klockor i går kväll innan vi gick och la oss, så jag vaknade klockan sju normaltid eller vintertid. Gick upp, duschade, gjorde mig i ordning, och sen blev det gröt och fika till frukost. Lite nyhetsläsning i datorn under tiden blev det också.


 

Borzko gick upp vid åttatiden. Han genomgick sina morgonbestyr och sen så åt han frukost. Vid kvart över nio så gick han i väg till Farstahallen för att vara där när de öppnade klockan halvtio.


 

Jenny vaknade och gick upp vid kvart över nio. Jimmy vaknade och gick upp vid halvtio. De åt frukost tillsammans vid tiotiden. Sen så duschade de och gjorde sig i ordning.


 

Strax före elva så stack vi alla tre iväg en sväng till Centrum. Där var vi i två spelaffärer: ”Game” och ”EB Games”. Jag köpte ett till spel till min PSP: ”Daxter”. Jag köpte också lite tillbehör till PSP:n. Bland annat ett större minneskort, en väska/fodral att ha den i, hörlurar, fodral att ha spelen i. Jimmy köpte också några tillbehör, plus ett spel till. Jenny köpte också ett spel att ha i våra PSP, ”The Sims 2”.


 

Väl hemma igen så satt Jimmy och Jenny och spelade en hel del PSP. Jag satt lite vid datorn. Borzko kom hem från gymmet vid halvettiden. Då blev det lite lätt lunch för oss alla fyra.




 


 



 

Efter det så stack Borzko och Jimmy iväg med båda bilarna. De åkte till gör-det-själv-hallen hos OKQ8 och bytte till vinterdäck på båda bilarna.


 

Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma sen en stund. Jenny spelade PSP. Internet strulade… Det funkade inte under flera timmar under eftermiddagen. När jag var klar med fixandet här hemma så satte jag mig sen också och spelade PSP.


 

Borzko och Jimmy kom hem igen vid halvfyratiden. Borzko stack iväg nästan direkt hem till sin Mamma på sitt numera sedvanliga söndagsbesök.


 

Jimmy, Jenny och jag åt middag sen. Efter det så satt vi i flera timmar i köket tillsammans. Jimmy och Jenny spelade PSP och jag satt med datorn sen när Internet började fungera igen.



(Med blixt)                                                                                                        (Utan blixt)

    
 


 

Ännu lite senare så städade Jenny sitt rum, och Jimmy och jag spelade på våra PSP.


 

Och i morgon är det måndag igen… Helgerna går så otroligt fort…


Kommentarer
Postat av: Angela

Ursäkta en helt ovetande...vad är PSP?

2006-10-29 @ 22:28:25
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: En PSP är en PlayStation Portable. Alltså ett litet bärbart PlayStation. Och ett PlayStation är ju en spelkonsol som man har till teven. Här är länk till PSP: http://www.yourpsp.com/psp/psp.html#locale=sv_se§ion=experience_model . Kolla också på kortet på ungarna ovanför. Det är det som de håller i händerna! Om du läser lördagens dagbok så står det lite om det.

2006-10-30 @ 15:35:42
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Jag läser ALLA dina inlägg ;-) Trots det fattade jag inte så nu tackar jag och bugar för förklaringen! *Kram*

2006-10-30 @ 22:02:12
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: KulleN

Hej
bara testar min psp

2006-10-31 @ 01:17:54
Postat av: Bim

---> Angela: Okej! Det är säkert jag som inte förklarade ordentligt! ;-)

2006-10-31 @ 16:28:11
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> KulleN: Cooooolt! ;-)

2006-10-31 @ 16:28:46
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0