Fredagen den 29 september 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet och var hemma vid halvtretiden. Jimmy hade ledig dag i dag och var hemma när jag kom hem. Först så höll jag som vanligt på och fixade lite här hemma. Sen så satte sig Jimmy och jag vid köksbordet med våra datorer, och så hjälpte han mig att fixa lite i min nya dator.


 

Jenny slutade tidigt i dag i skolan. Hon åkte hem till Robin en stund på eftermiddagen, och sen så kom hon hem vid halvfemtiden. Borzko slutade ovanligt tidigt i dag, och var också hemma vid halvfemtiden.


 

Vid femtiden så åt vi middag tillsammans alla fyra. Det är så sällan som vi alla fyra är hemma samtidigt och äter middag, så det var riktigt trevligt att sitta och äta och prata allihopa tillsammans.


 

Efter middagen så stack Jimmy iväg med bilen hem till sin kompis Kristian i Hagsätra. Jenny var hemma en stund och sen så stack hon iväg vid halvåttatiden hem till en klasskompis. Hon skulle först vara där med några tjejer, och sen senare så skulle hon möta upp med Robin och sen sova hos honom.


 

Jag satt vid datorn en stund, och Borzko tittade på sport på teve. Sen klockan åtta så tittade vi på teve tillsammans, på ”Idol”. Jag ringde inte på någon i kväll. Jag tyckte att alla elva tävlande var jättebra. Jag kunde inte välja ut vem jag skulle ringa på.


 

Efter Idol så fortsatte Borzko att titta på teve. Själv så satt jag mest med datorn i knäet. Tittade sen på resultatet av Idol-omröstningen, och det blev ju Sara som åkte ut…


 

Jimmy kom hem vid elvatiden. Han lämnade bara bilen, bytte kläder, och sen tog han tunnelbanan in till stan för att möta upp med en jobbarkompis och några av hans kompisar, för att gå på krogen med dem.


 

Borzko var trött efter en intensiv arbetsvecka, så han gick och la sig vid kvart över elva. Själv så tänkte jag sitta här med datorn till halvettiden. Eller om jag kanske läser lite i min bok istället.


 
Ha en fortsatt trevlig helg alla mina läsare! :-)  

Kommentarer
Postat av: Anna K

Trevlig helg!

2006-09-29 @ 23:43:31
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Tack! Det samma! ;-)

2006-09-29 @ 23:43:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för gratulationen!
Hoppas du får en trevlig helg!
*kram*

2006-09-30 @ 09:17:32
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Autumnleaf: Hoppas att du också har en trevlig helg! *Kram*

2006-09-30 @ 20:31:54
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0