Måndagen den 4 september 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt ifrån jobbet. Hemma vid kvart över två. Jimmy hade en ledig dag från jobbet i dag och var hemma när jag kom hem. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt sen en stund.


 

Vid fyratiden sen så åt Jimmy och jag middag. Han gick och köpte sig en pizza från vår lokala pizzeria på gatan. Jag åt lite rester från gårdagens wok-mat.


 

Sen så blev det slappande och vilande efter arbetsdagen. Jag mår ännu lite bättre i dag, men fortfarande inte riktigt bra. Lite ont i ryggslutet än, och trött…


 

Jimmy och jag satte oss uppe i vardagsrummet med våra datorer. Han tog även upp den tredje och äldsta av våra bärbara datorer och formaterade om den och fixade lite med den.


 

Jenny slutade skolan klockan fem i dag. Då åkte hon direkt hem till Robin. Hon åt middag där och var där en stund.


 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Middag, dusch och sen teve, blev det för honom.


 

Jimmy och jag stack iväg en sväng till Centrum vid halvåttatiden. Jag hämtade ut ett bokpaket med åtta pocketböcker för 300:- kronor från adlibris.



 



 

Vi var också lite chips- och godissugna. Det blev inte av att vi åt varken chips eller godis i helgen, så därför unnade vi oss i kväll trots att det är måndag!



 



 

Sen så kollade vi på ”Outsiders”. Vid halvniotiden så kom Jenny och Robin hit. Robin skulle sova här hos Jenny i kväll. Vi satt sen alla fem i vardagsrummet och tittade på ”C.S.I.” och åt chips och godis.


 


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Låter som ni hade en trevlig måndag! Visst får man mysa en måndag med godis, när man inte gjorde det på helgen.

2006-09-04 @ 21:22:51
Postat av: Bim

---> Ahnna: Hahaha! Ja, visst får man det! ;-) Man får ju passa på när alla är samlade! Det är inte alltid så ofta nu mer! :-)

2006-09-04 @ 21:26:20
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Åhh, ser att du köpt en Håkan Nesser!

2006-09-04 @ 21:57:29
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja! Jag köpte hans första! :-)

2006-09-04 @ 22:00:08
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Ahnna

Såg tille boken nu. Jag läser hans mammas blogg. Började läsa den när han fanns i livet och läste deras kamp. Tror att boken är super bra.

2006-09-04 @ 22:12:54
Postat av: Bim

---> Ahnna: Jag läste bara lite i hennes blogg i slutet av hans liv. Men tror att boken kan vara intressant att läsa.

2006-09-04 @ 22:19:10
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0