"The Sentinel"

---------  


 

Recension av filmen: ”The Sentinel” (Hotet inifrån). (Genre: Thriller/Action/Drama.)


 

---------  


 
”Kriminal/Drama från 2006 med bl a Michael Douglas, Kiefer Sutherland, Eva Longoria, Martin Donovan m fl.


Det har inte funnits en förrädare inom Secret Service på över 140 år, men när en agent blir mördad riktas misstankarna mot den egna organisationen. Peter Garrison sätts på att utreda fallet men upptäcker snart att alla bevisen pekar tillbaka mot honom själv. Förföljd av polisen måste han kämpa mot klockan för att bevisa sin oskuld och få sina kollegor att förstå att det verkliga hotet kommer utifrån.”

 (Kopierat från undertexter.se.)
 

---------  


 

För bild och övrig information gå till direktlänk på undertexter.se.


 

Läs gärna mer om filmen här på direktlänk till moviezine.se.


 

---------  


 

Den här filmen tyckte jag var riktigt bra. Det var väldigt bra skådespelare. Speciellt Michael Douglas och Kiefer Sutherland. Men också Kim Basinger, Eva Longoria med flera. Själva storyn kändes väl i och för sig som om man har sett den flera gånger förr. Men jag tyckte ändå att den var väldigt spännande och bra. Jag kan klart rekommendera den. ///Bim.


 

---------  


 

Betyg: 4 av 5.


 

---------  


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Tack snälla, för alla kommentarer på min blogg! Det är jättekul att få kommentarer. Kommer gärna in till din blogg igen. Ha en trevlig söndag!

2006-09-10 @ 11:28:09
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Inget att tacka för! Jag tyckte du hade så många intressanta inlägg som jag bara var tvungen att kommentera! Kul att du kanske tittar in här igen också! Ha en jättebra söndag du också!

2006-09-10 @ 11:31:00
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0