Tisdagen den 26 september 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet så jag var hemma vid kvart över två. Jimmy var hemma när jag
kom hem, han hade en ledig dag från jobbet i dag.


 

Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma när jag kom hem. Sen så satt Jimmy och jag vid köksbordet med hans dator, min gamla dator, och min nya dator. Han höll på och fixade med min nya så att den skulle bli som jag ville ha den.


 

Jenny åkte hem till Robin direkt efter skolan och åt middag där. Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen så fortsatte vi med datorerna.


 

Borzko kom hem vid halvsjutiden. Han duschade och åt snabbt middag, sen så åkte han iväg till Råsunda för att se fotbollsderbyt mellan Hammarby och AIK.


 

Jenny kom hem från Robin vid åttatiden. Hon satt sen vid datorn resten av kvällen. Jimmy och jag satt vid datorerna och fixade hela kvällen. Nu börjar nya datorn att bli någorlunda... Men mycket är kvar... Och mycket har krånglat...


Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas det ordnar sig med datorn:/

2006-09-26 @ 22:32:53
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Bim

---> Sanna: Tack ska du ha! Nu börjar det mesta funka i alla fall! ;-)

2006-09-27 @ 15:56:30
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0