Åtta sedda filmer under tiden 070220 - 070416.

Jag brukar ju skriva recensioner på de böcker jag läser och på de filmer jag ser. Men jag tror att jag fortsättningsvis bara ska skriva recension på böcker hädanefter.

 

Däremot så kommer jag lite då och då att lista de filmer som jag ser. Det är för min egen skull för att det är kul att ha framöver. Kan det intressera någon annan så är det ju bara trevligt.

 

Jag kommer också att lägga ut länkar för er som är intresserade av att läsa om filmerna. Oftast så blir det länkar till Lovefilm (LF) och Moviezine (MZ).

 

Betyg kommer jag också att ge till filmerna.

 

Kommentera gärna!

 



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------  



image512 



"Wallander - Hemligheten"   ---   4 av 5


(LF)   ---   (MZ)

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------  


image513


"Beck - Flickan i Jordkällaren"   ---   3 av 5


(LF)   

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------    


image514


"Förortsungar"   ---   3 av 5


(LF)   ---   (MZ)

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------    


image515


"Beck - Advokaten"   ---   3,5 av 5


(LF)  

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------     


image516


"Tenacious D - The Pick Of Destiny"   ---   3,5 av 5


(LF)   ---   (MZ)  

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------     


image517


"Jersey Girl"   ---   3 av 5


(LF)   ---   (MZ)  

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------     


image518


"300"   ---   4 av 5


(LF)   ---   (MZ)  

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------     


image519


"Göta Kanal 2 - Kanalkampen"   ---   2,5 av 5  


(LF)   ---   (MZ)  

   



-------------   -------------   -------------   -------------   -------------   -------------     


(Bilderna är lånade från Lovefilm)

(Uppdaterad 2007-06-17 med bilder)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0