EFIT-dag på Lördag, Påskafton, 7/4-07!

Tänkte bara påminna om att det är EFIT-dag på Lördag! Det finns flera av er, mina kära bloggvänner, som jag skulle vilja att ni gjorde en EFIT! En trevlig dag är det ju att ha som EFIT-dag, eftersom det är en ledig dag (för de flesta), det ska bli soligt (nästan överallt), och framförallt för att det är Påskafton! Då är det väl kanske lite fest hos de flesta, med god mat och dryck, och kanske lite umgänge med familj, släkt, och vänner. Så kom igen nu! Var med och gör en EFIT på Lördag!

 

Här är länk till EFIT-sidan.

 

Här är länk till mina sex stycken tidigare EFIT-dagar.


Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Jag gillar ju att fota, ska försöka ta ett foto i timmen och lägga upp på min sida... om jag nu kommer ihåg det på lördag *S*

2007-04-04 @ 19:46:49
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> En Södertäljebos Liv II: Ja, gör det! Det vore jättekul! Jag ska försöka att komma ihåg att påminna dig på fredag kväll! ;-)

2007-04-04 @ 20:08:33
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0