Dagens Dagbok - Tisdagen den 14 augusti 2007 - Andra halvan av dagen.

Sen så hjälptes Jenny och jag åt att fixa middagen. Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Och sen så kom Jocke direkt från jobbet och hit, han var här vid femtiden. Jag, Jimmy, Jenny, och Jocke åt då middag tillsammans vid femtiden. Satt och pratade en bra stund, och sen så blev det även en fika efter maten.

 

Jimmy duschade och gjorde sig i ordning efter maten. Sen så satt han vid datorn en stund. Vid sjutiden sen så stack han iväg hem till en kompis i Hagsätra.

 

Jenny och Jocke var en stund på Jennys rum efter maten. Sen så gick de iväg till Centrum en sväng vid sjutiden och köpte lite ätbart till kvällen.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt middag då förstås, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Vid åttatiden så satte vi oss alla fyra uppe i vardagsrummet. Först så tittade vi på: "Extreme Home MakeOver". Efter det så tittade vi på första delen av en mini-serie på två delar: "Tsunamin - Efter Vågen".

 

Borzko gick och la sig vid tiotiden, han ska upp klockan fyra i morgon bitti som vanligt.

 

Jenny och Jocke duschade efter att filmen var slut vid elvatiden, och sen så gick de in på Jennys rum, och Jocke sover här hos Jenny i natt.

 

Jimmy har inte kommit hem än, han brukar komma vid tolvtiden ungefär på vardagar, för han ska ju upp klockan sex i morgon bitti.

 

Och jag har flyttat ner till köket och sitter här med min dator. Antingen så sitter jag väl kvar vid den fram till läggdags, eller så kanske jag börjar att läsa en ny bok.

 

(Titta gärna in i Jennys blogg. I det här inlägget så finns det ett kort på Jocke och Tindra, och så på det som hon shoppade i dag.)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hejhej! Idag firar ja ett år med bloggen.. Kommer att bli en massa inlägg från året som har varit.. Kika gärna förbi å lämna en kommentar =)

2007-08-15 @ 13:23:43
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Nina: Okej! Grattis på ettårsdagen då! ;-D Jag ska kika in till dig! :-)

2007-08-15 @ 14:28:12
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0