Dagens Jobb - Måndagen den 27 augusti 2007.

Mobilen larmade klockan halvfem i morse... Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så gick jag ut till bilen vid fem över halv sex. Åkte till jobbet på tio minuter som vanligt. Framme kvart i sex. Larmade av, gick in, och bytte om till arbetskläder. Och så började jag att jobba klockan sex.

 

Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Och även gästantalet var fulltaligt i dag, inga klasser var borta. Vi serverade kebabgryta med kokt ris i dag. Och så salladsbuffén förstås. Inget speciellt hände på jobbet i dag, och allt flöt på bara bra.

 

Så här var min arbetsdag i dag:

Mellan sex och sju: Jobb i skalen med grönsaksberedning.

Klockan sju: Frukost med fika.

Mellan kvart över sju och nio: Skalen igen.

Klockan nio: Lunch.

Mellan halvtio och halvelva: Skalen igen.

Mellan halvelva och halvett: Jobb som försteman i stora matsalen.

Klockan halvett: Eftermiddagsfika.

Mellan kvart i ett och två: Efterarbete och städning i matsalarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0