"En hjärtformad ask" av Joe Hill.

image973

---------    

Recension av boken: "En hjärtformad ask" av Joe Hill. (Genre: Skönlitteratur / Roman / Skräck.)  

---------   


"Skulle du köpa en vålnad?
Förmodligen inte. Men det är just vad rockstjärnan Jude Coyne gör, på internet.
Vålnaden är tänkt som ett makabert tillskott till hans ockulta samlingar, och levereras punktligt i en hjärtformad ask. Det är bara det att vålnaden vill se Jude Coyne död och begraven. Det gäller inte bara Coyne. Alla som kommer i vålnadens väg riskerar att gå samma öde till mötes.
En hjärtformad ask är en av de mest uppseendeväckande romandebuterna internationellt den senaste tiden. Orsakerna bakom det enorma intresset är både att boken är en fasansfullt bra skräckroman och att författaren är son till Stephen King - skräckmästaren.."


(Kopierat från adlibris.se) 

---------    


För övrig information gå till direktlänk på adlibris.se.


---------  

  
Den här boken var jättebra tycker jag. Jag älskar ju skräckböcker. Först och främst Stephen King, därefter Dean Koontz, och sen alla andra. Den här boken är ju skriven av Joe Hill, som är Stephen Kings son. Och den var lika bra som Stephen Kings böcker tycker jag. Jag tycker faktiskt att han skriver ganska så likt sin Pappa. Jag kan klart rekommendera den till de som gillar skräckböcker. ///Bim.  

---------   

Betyg:  4,5 av 5.  

---------    


Kommentarer
Postat av: Valmont

http://www.nogg.se/magico

2007-08-10 @ 00:49:38
Postat av: Bim

---> Valmont: Okej.

2007-08-10 @ 08:56:03
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0