Fakta om mig / (o)vanor som jag har ;-D

Den här utmaningen har cirkulerat runt i bloggvärlden i ett bra tag nu. Jag tror att jag aldrig har gjort den. I alla fall så hittar jag den inte i min blogg. Så jag tar väl och gör den nu då! Den här gången så var det Nilla som utmanade den som ville...




Så här står det i "reglerna":

Regler:

* Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
* Den som blir utmanad skriver en egen blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen skriver du 8 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dem vet att dem har blivit utmanade och läser ditt blogg inlägg.



Och jag utmanar ingen speciell, eftersom jag vet att den har gått runt en del, och det är många som har gjort den. Om det är någon av er som gör den nu, så skriv det i mina kommentarer. Och är det någon som har gjort den tidigare, så skriv  gärna länken till inlägget i mina kommentarer.



* Jag är mobilberoende, stänger aldrig av den, och tar med mig den till och med in på toaletten.

* Jag är lypsylberoende, har många lypsyl utplacerade överallt där jag kan behöva dem.

* Jag är beroende av plasttandstickor, petar tänderna så fort jag har ätit något.

* Jag är datorberoende, stänger aldrig av den, startar bara om den ibland när jag är tvungen.

* Jag är beroende av att läsa böcker, har alltid en bok på gång, och handlar böcker ofta.

* Jag är pedant, och går alltid och rättar till saker så de står exakt där jag vill att de ska stå.

* Jag har lagerhållning hemma, köper inte saker när de tar slut, utan har stort lager på allt.

* Jag sover nästan alltid precis sex timmar varje natt.

Kommentarer
Postat av: Nilla

ojj, vi har väldigt många gemensamma vanor :)
mobilen, tandstickor, datan osv osv.
Jättekul att läsa.

2007-08-20 @ 19:59:44
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nilla: Hahaha! Så då är vi lite lika då! ;-D Och visst är det så roligt med dessa listor och utmaningar! Känner mig väldigt barnslig ibland, men jag tycker ju att det är så kul! ;-)

2007-08-20 @ 20:02:33
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: annebelle

Plasttandstickorna känner jag igen. De är jag svårt beroende av. Och datorn förstås..

2007-08-20 @ 21:56:52
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Hahaha! Vi kanske och är lite lika då! ;-)

2007-08-21 @ 19:05:50
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0