Dagens Dagbok - Fredagen den 14 december 2007 - Kvällen.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Han åt då middag. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen så gjorde han mig sällskap uppe i vardagsrummet. Jag satt med datorn och slösurfade, och han satt och slötittade på teve.


Jag hade jätteont i huvudet, var väldigt trött, och kände mig hängig... Borzko var jättetrött efter att ha gått upp halvtre i natt, kört sin Mamma till Arlanda, och sen jobbat hela dagen, och kommit hem halvsju...


Läste ut "Alkemisten" av Paulo Coelho, och bloggade en recension på den. Efter det så blev det bloggande, nyhetsläsande, och bloggläsande igen.


Och nu blir det nog snart sängen för mig... Och så hoppas jag att jag sover bort min huvudvärk tills morgon bitti...


Kommentarer
Postat av: Angela

Stackars Bim! Hoppas det känns bättre i dag! *Kram*

2007-12-15 @ 07:03:20
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Jag känner mig bättre i dag! Tyvärr inte helt bra... Jag har lite ont i huvudet fortfarande... Ungefär som i går morse. Så jag hoppas verkligen att det inte ökar som det gjorde i går... *kram*

2007-12-15 @ 09:05:31
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0