Dagens Dagbok - Fredagen den 28 december 2007 - Kvällen.

Jag fortsatte att sitta uppe i vardagsrummet och varva boken med datorn.


Vid sjutiden så kom Jimmy hem för att lämna sin bil. Sen skulle han tillbaka till sina kompisar i Hagsätra för att festa och kanske gå på krogen. Så jag var snäll och körde honom dit.


Jag kom hem vid halvåttatiden igen, och Borzko kom då strax efter från jobbet. Han åt middag då, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Borzko hade med en bukett rosor hem till mig i dag, eftersom vi har bröllopsdag i dag.


Sen så satte vi oss båda två uppe i vardagsrummet. Och klockan nio så tittade vi på Wallander-filmen "Pyramiden" på teve.


Lite gott att äta och dricka till filmen blev det förstås också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0