Dagens Dagbok - Lördagen den 1 december 2007 - Eftermiddagen.

Vi fortsatte med veckostädningen tills vi var klara. Sen när vi var färdiga så satte vi oss uppe i vardagsrummet. Borzko satt och läste i en bok. Och jag satt med min dator i knäet. Satt så bara och slappade och tog det lugnt fram till klockan var fyra.


Klockan fyra så kom min Mamma och Pappa hit. De hade en blomma med sig när de kom, en amaryllis.


Vi drack glögg när de kom, och satt och pratade lite.


Sen så gick Borzko iväg till vår pizzeria och hämtade pizzor och sallader. Jag åt en pastasallad med räkor, vitlöksdressing, och pizzabröd.


De andra tre drack rödvin till maten, och jag höll mig till alkoholfritt som vanligt.


Efter maten så drack vi kaffe, och så åt vi choklad till. Och så satt vi ganska så länge och pratade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0