Dagens Dagbok - Lördagen den 1 december 2007 - Kvällen.

När vi var klara med middagsätandet och fikandet så satte vi igång att spela kort. Som vanligt så spelade vi Canasta, och som vanligt var det jag och Mamma som spelade ihop, mot Borzko och Pappa.


Lite mer glögg drack vi också. Pepparkakor och choklad åt vi till.


Två hela partier spelade vi, och vi vann ett var. Sen så spelade vi en omgång till, men den spelade vi aldrig klart.


Mamma och Pappa tog sen bussen som gick strax efter halvelva. Borzko och jag plockade då undan lite i köket.


Sen så gick vi upp och satte oss i vardagsrummet. Borzko slötittade på teve, och jag satte mig med datorn i knäet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0